torsdag den 19. januar 2012

VI SAVNER ♥

Jeg er træt af lektier, sure forældre, korte dage, regn, LANGE skole dage, lektier og ingen tid til hygge. Lige nu drukner jeg i en masse lektier. Jeg savner det hele. Sommer, forår, sol, ferie...

… bruge timer med en pensel i hånden... 




…tegne, tegne, tegne, tegne..



… tage billeder af en smuk grøn natur…  


...

…være sammen med meget savnede personer..  


…tage skøre billeder...

… tage billeder om sommeren..  


… være på strøget, med en fantastisk veninde... 


… tage billeder af flotter piger...

34 kommentarer:

  1. Fin ide til et indlæg.. Jeg savner også det hele! :P

    Men hvorfor er det i ikke har svaret på mit spørgsmål! ;OOO

    SvarSlet
  2. Mange tak!! :D
    Undskyld vi har desværre ikke lige set det, men vi havde brug for at starte på en frisk. Desuden har vi fået af vide alt for mange gange at vores navn mindede for meget om smileandsayfromage, såååå.... Det var vi lidt trætte af :)

    SvarSlet
  3. Super fede billeder, flot indlæg :)
    Ville blive rigtig glad, hvis I ville tage et kig forbi min blog? :)
    www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jo, selvfølgelig vil vi da gøre det! & mange tak!

    SvarSlet
  5. Hej, Virkelig fed blog, er selvf. blevet fast læsere. Har også en blog, som jeg håber at i vil kigge forbi og evt. blive fast læser :-)

    Knuss.

    http://lisafawcett-blog.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jo selvfølgelig vil jeg tage et kig!

      Slet
  6. Er helt vild med jeres blog. Hvor er den fed! Er nu fast læser :-) Håber I vil kigge forbi min venindes og min blog:

    http://21stcenturyoffashion.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Vi vil da kigge med det samme! <3 & tak

    SvarSlet
  8. Sådan en herlig og skøn blog! Jeg er så glad for at finde denne blog, den er da fantastisk!
    Ps. I et inlæg fra ''Vores år'' i en af kullonerne er der et billede hvor du holder et gammelt kamera, lumsk at jeg præcis har det samme!
    De varmeste knus og kram fra Sophie!

    SvarSlet
  9. Hvor er du dog sød! Haha hvor sejt! Jeg kan da kun sige ilm. Din blog er dog også helt igennem FANTASTISK!

    SvarSlet
  10. Tak for kommentaren på min blog! :-) Du har også en dejlig blog!
    xx Thit

    SvarSlet
  11. Fin blog du har der! :)
    Du kunne evt. kigge forbi min? Måske kunne vi følges...
    Kram
    Whatsonmymindasht.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Tak begge to! & jo det kunne vi da godt!

    SvarSlet
  13. Hej! Og tak for din kommentar på min blog, har også besvaret den! : D
    Kiggede lige ind på din blog, og tjekkede nogle sider igennem, du tager nogle lækre billeder, og er en smuk pige. Så bliver lige hængende! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, hvor er du sød! Vil skynde mig ind og læse dit svar!

      Slet
  14. Suuuuper skønne billeder! Love Them All! :-)

    SvarSlet
  15. Fed blog du har, og flotte billeder... Hvilket kamera bruger du? :-)

    Følger din blog.

    //Sara.
    www.sarabukhave.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Vi bruger 600d. Men enlig er det ikke så vigtigt hvilket kamera man bruger. Det vigtigeste er linsen. Jo bedre billeder med jo bedre linse!

    TAK!! Hvor er du sød!

    SvarSlet
  17. WOW, super lækker blog du har, din billeder er også enormt gode, meget spænde - helt enig, man drunker i lektier, regn, kulde, bare vinteren!
    Men enormt lækker blog -
    Du er mere end velkommen til at kigge forbi - http://frederikkelarsen.blogspot.com/
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. HVOR ER SØØØØØØDD!!! Vil da tage et kig med det samme!

      Slet
  18. Dææææjlige billeder :)
    Men jeg kan dog ikke se, at I blevet fast læser, som I ellers havde skrevet? :-)

    SvarSlet
  19. Super fede billeder!
    og virkelig en fed blog du har!:-)

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    - Kig hellere end gerne forbi, hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. super sød du er! & tak!

      Jeg kigger med det samme!

      Slet
  20. Svar
    1. hahha. glad for at du huskede den lille detalje! Tak!

      Slet
  21. Flotte og inspirerende billeder hele vejen igennem!
    - Ny læser herfra :)

    SvarSlet