onsdag den 12. september 2012

Endnu et fotoshoot


Husk at se den i den højeste kvalitet!
Her er en af de film Vicii og jeg har filmet og klippet sammen til jer. Her for ikke så længe siden havde vi en film om hvordan et fotoshoot foregår i fotostudiet, og her har i så en hvor i kan se hvordan det foregår udenfor! I filmen kan i se hvordan Emma posere, hvad vi bruger af udstyr - en reflektor og et kamera, objektiv: Sigma 50 mm 1.4 og hvordan Vicii og jeg hopper rundt i forskellige stillinger, for at få det helt perfekte billede! Heh 
Hvad synes i om filmen, gerne konstruktiv kritik, ris, ros? <3

49 kommentarer:

  1. Årh, modellen er så køn!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er så!<3
      Vi vil give rosen videre!:)

      Slet
  2. Hvad hedder størelsen på jeres reflektor? Jeg er nemlig ved at købe en med 82 cm, men er det for stort? : ))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også det er der omkring! Det vigtige er bare, at den ikke er besværlig at transportere, og at den virker for en! (-:

      Men hvis jeg skal være helt ærlig, så aner jeg ikke hvor stor en!

      Slet
  3. Det kan godt være jeg lyder dum, men hvad bruger man egentlig en reflektor til?
    -Virkelig fantastik video :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusin tak!
      En reflektor reflektere solens lys til modellens ansigt. Det gør billedet 100% bedre! <3

      Slet
  4. I gør det sq igen piger! Virkelig god video ;)

    SvarSlet
  5. Hun er simpelthen så smuk! I er simpelthen så dygtige, og jeg har igen sendt jer en mail :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har set den. Vi undskylder endnu en gang. Men vi ringer i dag (-: <3
      Tusind tak!

      Slet
  6. I virkelig så dygtig! Og videoen viser godt, hvordan i arbejder!

    Knus http://sannehertz.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. 1: Moddelen er VIRKELIG flot!
    2: Hvad gør den der hvide, runde cirkel, i hele tiden har med jer?
    3: Kan i ikke lave en spørgerunde?
    4: Hvilket redigeringsprogram bruger i til at redigere jeres videoer?

    //smillakrogshede.blogspot.com :-)<3

    SvarSlet
    Svar
    1. 1. Vi vil sende rosen videre!

      2. Den reflektere solens lys til modellens ansigt!

      3. Vi har lige lavet en 'halv' spørgerunde. Den kommer faktisk snart på bloggen. Men vi vil da overveje det!

      4. Final Cut!

      <3 <3

      Slet
  8. Modellen er godt nok flot! Suuuuper fed video, I er så proffe altså. Hvem er ham drengen der? Og hvad hedder sanngen? Godt arbejde piger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anna! <3 Du så prof altså!
      Ham drengen er Emmas ven. Hun er jo på efterskole. Og ville også se sine andre venner, da hun var hjemme! (-:

      Slet
  9. Nu Emma igen, styr jer....

    SvarSlet
  10. Emma har bare det der "model"look ♥

    SvarSlet
  11. Virklig fed video! Og modellen er virkelig smuk! i inspirere mig virkelig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nøj en skøn kommentar! Mange tak!<3
      Og vi vil da give rosen videre!! :)

      Slet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. Er Emma rigtig model?:-)
    Og hvor i landet bor I?:D

    sophiespang.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hun har vist fået tilbudt nogle modeljobs, ved ikke rigtig så meget om det, desværre :)
      Men Vi bor på Sjælland i Ishøj ;)

      Slet
  14. Hun er så skide køn! Men synes det kan blive lidt ens når det altid er Emma - men hun har virkelig et model-ansigt! God video, smukke piger! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi vil da give rosen videre til Emma!<3
      Og mange tak! Det kan du vel have ret i, men vi ville så gerne vise jer videoen også såååå <3

      Slet
  15. Wow en smuk video! Jeg bliver nødt til at spørge, hvor meget gav i for jeres Sigma 50mm?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D Omkring 4000 mener jeg det var <3

      Slet
  16. Vicii dit hår jo! DET ER JO FUCKER FLOT! Det lange brune bølgede går wow! Har du nogle råd til så flot håR?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du dejlig anonym. Jeg går ikke noget specielt ved det. Går i bad, vasker med shampoo og balsam!

      Slet
  17. wow piger, i tager nogle fantastiske billeder! det er helt vildt!
    jeg interessere mig også meget for fotografering, jeg ønsker mig også et Canon EOS 600D, som i bruger. lige for tiden bruger jeg et helt normalt digitalkamera, det tager utrolige billeder i forhold til prisen, men jeg vil også gerne gå lidt længere.
    det ville betyde meget hvis i ikke lige tog et kig forbi min blog. men ikke hvis i ikke vil.
    - Pauline (:
    hapinesubeauty.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig kommentar at stå op til. Hvor er du bare sød. Det lyder bare virkelig dejligt. Det vil vi da gøre!
      Endnu en gange tusinde tak! <3

      Slet
  18. VILDT FED VIDEO ! Ville ønske i kom med flere fra " bag kameraet " - videoer det er simpelthen så spændende at se med på :) Og ps. nogle fede vinkler mm. i har med!

    Knus, fotobloggen : silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange gange tak! Det vil vi da helt klart prøve! (-:

      Slet
  19. Hvad koster sådan en reflekter egentlig? :-)
    -Vild fed Video!

    SvarSlet
  20. Skøn video!! Enormt meget inspiration til mig, tak :)

    SvarSlet
  21. Hvad koster det at blive fotograferet udenfor? Og styler i, eller skal man klare den selv?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det koster 200 eller 300! http://smilduerpaa.blogspot.dk/2012/08/vil-du-fotograferes.html
      Hvis man vil have hjælp så hjælper vi. Hvis ikke så må man selv om det! (-:

      Slet
    2. Okay kunne godt overveje det:-) bor i A albertslund, så der er jo ikke langt:-) kan jeg evt. Skrive til jer på mail?:-)

      Slet
    3. Det kan du godt. Kan du kontakte os på facebook? Enten facebook siden https://www.facebook.com/smillduerpa eller min facebook: Vicii Victoria Dahl Understrup

      Vi glæder os til at høre fra dig! (-:

      Slet
  22. I vælger selv nogle af pigerne, hvordan tror i det får andre piger i kender til at føle? jeg synes det er tarveligt af jer.

    SvarSlet