lørdag den 15. september 2012

Love you girls

Tryk på billederne  så de helt klart bedre
I går var jeg sammen med Julie Amalie og Laura. Det var godt nok dejligt, at se Julie igen, og virkelig fedt, at møde Laura. Vi fik taget disse billeder. Ikke nogle prængende og helt igennem gennemførte billeder. Men synes ikke i skulle snydes for dem. Og er nu også en smule vild med lyset på billederne. 
Ellers har Amalie og jeg brugt ugen på lektier, lektier, lektier, lektier, håndbold, venner og lektier. Ej i skal heller ikke snydes for min virkelige uheldige dag. I Torsdags var jeg til håndbold. Først og fremmest brækkede jeg mine lilletå til træning. Av, av! Men da min træner så skulle køre mig hjem satte han mig af på Valensbæk station. Det skal lige siges jeg bor i byen ved siden af, Ishøj nede ved vandet. Så jeg stod der på Vallensbæk station uden klippekort, mobil, jakke, kun iført korte bukser og t-shirt, ikke en mønt på lommen, med en brække lilletå og ingen anelse om hvordan jeg skulle komme hjem. Det endte med jeg tog toget sort, og selfølgelig mødte jeg en togvagt. Dog fik jeg ikke en bøde. Jeg var så hjem 1 time senere. Dejlig dag ikke? 

I næste uge har vi faktisk også en masse paner. Mandag skal jeg måske tage billeder af nogle billeder. Tirsdag skal Amalie og jeg tage billeder af Aysha og Henriette. Onsdag skal  jeg være sammen med to søde piger, Asta og Maria. Torsdag og Fredag tror jeg bare jeg skal være sammen med Natasja og Sarah. Hvad skal i lave i næste uge? 

22 kommentarer:

  1. Er vilde med 1, 2 og 4. De andre er fine nok. Men er bare kke så vild med modellerne. De er ikke så modelagtige at de kan gennemføre sådan et shot! Ligesom dig er jeg vild med lyset (-:

    God bedring med din tå. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak anonym! Synes de er smukke pigerne, men passer ikke til dette shoot desvære!

      haha, mange tak! <3 (-:

      Slet
  2. Hej Piger, for det første vil jeg sige at i gør det helt fantastisk.

    Nu til mit spørgsmål: Jeg kunne godt tænke mig at se effekten af en reflektor, så derfor tænkte jeg om i ikke kunne tage to billeder hvor modellen sidder på nøjagtig samme måde, et med og et uden reflektor. Og så skal billederne heller ikke redigeres for at man kunne se effekten, det ville være rigtig dejligt hvis i gad ;-)

    Hilsen Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk ret god ide. Det vil vi da gøre! (-:

      Slet
  3. Svar
    1. Dejligt, for det i hvert fald noget i vil se på bloggen snart! (-:

      Slet
  4. Jeg har et spørgsmål. Hvor får i jeres inspiration fra? I tager jo fantastiske billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Blogs, tumblr, mennesker vi møder, venner & veninde, blade, flickr, youtube osv (-:

      Slet
  5. Hvordan har i lavet effekten med det slørede i hjørnet? :-) Super godt arbejde!
    http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Soory, men er ikke helt sikker på hvad du mener.
      Er det lyset i hjørnet? Det er lavet i photoshop! (-:

      Slet
  6. Jeg personlig sprøjter ud af jeres billeder (-:

    SvarSlet
  7. Så skønne nogle billeder! Jeg overvejer også meget at lokke min veninde til, at komme hen til jer og få taget nogle billeder! Man kan jo næsten ikke holde sig væk, så det oser af stemning fra jeres billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville virkelig være fedt! Det må du gøre. Vil virkelig gerne lære dig at kende! <3
      Men tusinde tak! (-:

      Slet
  8. Igen nogen flotte billeder!!


    Knus Sophie

    Kig gerne forbi min blog:
    sophiespang.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hvordan kan det dog være, at din træner satte dig af der og ikke hjemme i din egen by? Og hvorfor fik du heller ikke en bøde? :-D
    men rigtig fine billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak!
      Min træner bor i Vallensbæk. Han er ny på holdet, og jeg tror han troede jeg boede der (-:
      Jeg fik ikke en bøde, da han sagde det gik denne gang. Var vel bare heldig. Men det var også lige i slutningen - altså dørene var lige åbnet! (-:

      Slet
  10. Super flotte billeder;)
    lige et spørgsmål:
    I et billede som nummer 4, hvordan laver i så lyset? hvis amn i photoshop bruger lens flarebliver lyset lidt mere i en kugle en spredt ud, hvordan får man lyset spredt ud? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak!
      du skal lave det på et nyt lag. Ikke putte lyset oppe i hjørnet - men måske lidt mod modellen (i midten).
      Lav effekten stor - og derefter gør laget minde tydeligt! (-:

      Slet
    2. Hvordan laver man et nyt lag og gør laget mindre tydeligt? ;)

      Slet
  11. Hende den lyshårede er fandeme flot

    SvarSlet