onsdag den 26. september 2012

skygger

Denne uges emne er skygger, hvordan fortolker i det?

24 kommentarer:

  1. Skyggerne som ikke er der, men som man forestiller sig? Smukke billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Ja, det kan det jo også være! (-:

      Slet
  2. Det første billede er rigtig godt. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er også mit favorit! (-:

      Slet
  3. Billederne er super smukke!
    Dog synes jeg ikke de fortæller den vildeste historie, og synes ikke rigtig skygger indgår helt, jeg synes bare de er mørkt redigerede..
    Men selvfølgelig, det kan bare (som Anna sagde) være de skygger, der ikke er der :-) men det med fortolkning, det er jo forskelligt fra person til person :-) men igen, flotte billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. MAnge tusind tak! Det er jo en holdning! (-:

      Slet
  4. Jeg fortolker det som skyggerne inde i os selv. De sider vi måske er lidt bange for, eller den person vi ved vi ikke vil være, men som er inden i os. Skyggesiderne ved at være et menneske (:

    SvarSlet
  5. Fine billeder - Kan bare ikke helt se emnet er skygger? Udover, at man selvfølgelig kan se egenskygger :)


    www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja, det med egenskygger selvfølgelig. Men også ligesom den overstående kommentar. (-:

      Slet
  6. Super gode du har der.!
    Det var rigtige gode billeder fik taget. og det ar super hyggeligt.!:-)<3

    SvarSlet
  7. dårligt valg af model, no hate. Love the pictures

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes at valget af model er helt rigtig! Hun er super flot, og virkelig perfekt til skyggebilleder! :)

      Slet
    2. Jeg synes personligt modellen minder lidt om kristen stewart på ansigts udtrykkende. Det med at man ikke kan se rigtig hvad hun føler, og derfor passer modellen godt til. Fordi emnet nemlig er om skyggen inde i os selv (eller sådan fortolker jeg det) og derfor giver hun nogle rigtige gode følelsesmæssige udtryk..

      Slet
    3. Anaonym 1:Denne model ahr betalt for shootet. Men synes du hun er pæn!

      Anpnym 2: Sådan er min mening også!

      Slet
    4. Anonym 3:Ja, i sådanne baner havde jeg også tænkt!

      Slet
  8. Wow! Synes bare det bliver bedre og bedre med jeres blog! I overrasker mig sgu hver gang! Super gode billeder, virkelig smuk model!

    Kys til jer<3

    SvarSlet
  9. Jeg elsker jeres billeder og jeg elsker jeres blog! :-)

    www.isabellapernille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  10. Virkelig smukke billeder og model - jeg synes at I har fortolket emnet helt rigtigt!
    Godt arbejde :)

    - juliemogelmose.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig dejlig kommentar. Tusinde tak! (-:

      Slet
  11. Rigtig fede billeder! Er fast læser nu, vil du gøre det samme?

    http://youlightindark.blogspot.dk/

    SvarSlet