mandag den 17. september 2012

Yesterdays outfitt + facebookside manner

 Først og fremmest like den her side - Facebookside altså

Hej søde piger. Amalie og jeg har besluttet os for at lave en facebook side. Den blev faktisk lavet for få minutter siden, så lige nu er der ikke særlig meget der inde. Men på facebooksiden vil vi holde jer opdateret. Hvis der kommer nyt indlæg vil vi linke der inde til det nye indlæg. Vi vil lave smagsprøver på shoots vi vil vise på bloggen. I kan stille os spørgsmål der inde. Ja,  det er enlig bare en side der gør det nemmer og følge os.
Nåå ja Amalie og jeg tog også i går nogle forskellige billeder i går. Der er nogle der har spurgt om outfitts billede, og ja det skulle i da ikke snydes for! 

Hvad synes i om billederne og facebooksiden? 

P.s. vi ser åndsvagt dumme ud på de her billeder... Hhæhæ, undskyld!

31 kommentarer:

  1. God idé! - Og forresten har jeg også lige linket min blog, nede i forrige indlæg :-)<3

    SvarSlet
  2. Vil gerne lære jer bedre at kende. I virker mega søde!

    SvarSlet
  3. I ser da slet ikke dumme ud smukke piger! :)
    Jeg har i hvert fald liket jeres facebook side med det samme! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt! Mange gange tak!
      Hvor er du bare sød! (-:

      Slet
  4. HVOR ER DEN LYSERØDE FRA?

    SvarSlet
  5. hvor er den grå crewneck fra? er forelsket! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte den for et stykke tid siden, eller min mor købte den til mig!
      Men den er fra ganni. Er også vild med den! (-:
      -Vicii

      Slet
  6. I er nogle pæne piger, og elsker jeres tøj! :-))
    Jeg har liket jeres facebook side, og held & lykke med det..

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak, hvor er du sød altså! <3

      Slet
  7. Hvorfor har alle bloggere så tynde ben?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har ikke tynde ben???
      Men en djelig kommentar altså! ((-:

      Slet
  8. Jeg har meget brug for jeres hjælp. Jeg planlægger at købe mit eget fotostudie, og jeg vil derfor gerne vide hvor at du har købt dit? Fordele og ulemper? Har du nogen idéer til hvad man i hvert fald skal købe, altså hvor mange lamper og sådan. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi vil selvfølgelig hjælpe dig!
      Vores studie er købt i City 2 foto.. Vi fik et tilbud!
      Fordele det er bare super - og billederne ser så proffesionelle ud!
      Ulemper er at lamperne var i lidt dårlig kvalitet selvom de koster 2000 (??!??!?!? !) Så har lige bestilt en ny, da den gik i stykker! :-(
      Du skal ihvertfald købe 1 lampe - jeg har 3. Men øsnker min en til udendørs, en kæmpe reflektor og en til studiet!

      Slet
    2. Tak for hjælpen. Det sjovt at se jeres udvikling i billederne. Har fulgt jer siden ''Smile and eat cake'' ;-)

      Slet
    3. Maja: Ej hvor sjovt! Det er vi faktisk rigtig glade for at høre! <3

      Nej det tror jeg ikke. Men butikken ligger i Tåstrup City 2 (-:

      Slet
  9. Elsker virkelig billederne! - De er så skønne og sommerlige, kommer helt til at savne sommeren.

    http://www.youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. P.s. Liker selvfølgelig jeres facebook side ;-)

      Slet
    2. Det er vi så glade for! Ja, man savner helt sommeren! (-:

      Slet
  10. Den smukke pige med den lyserøde trøje har godt nok smukt hår!

    SvarSlet
  11. Heej! Jeg elsker jeres blog, og er self. fast læser :)<3
    Jeg er helt vild med måden i redigerer billederne på, hvad hedder programmet? (hele det detaljerede program) :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Photoshop elements 10

      MANGE TAK! (-: <<3

      Slet
  12. wooow piger altsåå. i tager mig med storm hver gang! det er helt vildt hvor dygtige og talentfuld i er.. jeres evner er dog en gave! Og hende med den lyserøde vil vi gerne se mere af, hun er skide smuk!
    Super flot tøser <3 <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød anonym. Hende med den lyserøde er så mig (en af bloggerne), så selvfølgelig kommer i til at se mere til mig. Men tusind tak! (-:

      Slet
  13. Super lækre billeder, elsker lyset og farverne! I er en stor inspiration for mig!

    Vil bare lige høre hvilket objektiv i har brugt her?

    SvarSlet